IGRA 4: KOMUNICIRAM IN SE RAZVIJAM S SVOJO EKIPO

Opis

  • Razvojno področje: socialno-čustveno, timsko delo, koordinacija, komunikacija.
  • Pričakovani rezultati: ozaveščanje o pomenu timskega dela, spodbujanje in raziskovanje različnih komunikacijskih metod.
  • Trajanje: okoli 40 minut.
  • Število udeležencev v skupini: najmanj 10, največ 50 oseb.

Potek aktivnosti

Igro začnemo tako, da učencem postavimo naslednje vprašanje: “Kaj pomeni angleška beseda TEAM?” Učence prosimo, da svoje odgovore delijo z razredom. Pojasnimo, da beseda TEAM pomeni “skupaj vsi dosežemo več.” Učence razdelimo v skupine, vsaka skupina nato prejme svoj scenarij. Vsak lik v različnih scenarijih je v težavah. Učenci morajo preučiti scenarij in poiskati rešitev, ki bo tem likom omogočila, da se varno vrnejo domov. Do rešitve morajo učenci priti skupaj, z dobro medsebojno komunikacijo, poslušanjem in podajanjem različnih predlogov. Pomembno je, da sodelujejo vsi člani skupine. V skupini lahko glasujejo o najboljših predlogih.

S skupnimi močmi morajo za vsakega lika v scenariju sestaviti tudi seznam petih predmetov, ki bi lahko likom pomagali pri vrnitvi domov. Predloge, rešitve in predmete pišejo na igralne karte. Za izdelavo scenarijev in seznamov imajo na voljo približno 15–20 minut. Nato jih predstavijo drugim ekipam. Ekipe koordinator spodbudi k razpravi z naslednjimi vprašanji:

  • Kako menite, da ste med dogodkom prispevali k ekipi?
  • Kakšno vlogo ste imeli pri reševanju problema?
  • Ali je bilo vprašanje, o katerem se med aktivnostjo niste mogli strinjati? Če je tako, kako ste to rešili?
  • Kaj ste odkrili o sebi v tej dejavnosti?
  • Kakšne učinke lahko ima timsko delo na vaš osebni razvoj?