SOBOTA, NEDELJA

Potovanje smo začeli ob enajstih zvečer. S kombijem smo se odpravili proti letališču na Dunaju. Let smo imeli zjutraj ob 7.15.

Let je trajal dve uri. Na letalu smo pojedli še sendviče, ki smo jih pripravili doma. Ob tem smo se še pogovarjali, igrali igrice na telefonih in fotografirali razgled skozi okno. Proti koncu je bilo že malo dolgočasno. Pristali smo v Atenah, se izkrcali iz letala, tam nas je pričakal mini avtobus, ki nas je odpeljal do hotela. Na poti smo se ustavili tudi na razgledni točki tik ob Koriintskem prekopu, kjer je nekdo ravno skočil (bungee jumping) v globine prekopa. Pot iz Aten do Aigia je trajala dve uri. Ko smo prišli prispeli do hotela, smo bili že vsi zelo utrujeni, saj nismo veliko spali. Ker je bila nedelja, so bile restavracije zaprte, zato so se učitelji dogovorili, da nam hrano pripeljejo do hotela. Jedli smo špagete z bolognese omako in krompirčkom. Ko smo pojedli, smo odšli v sobe. Obiskat nas je prišla Grkinja Martina. Skupaj smo preživele preostanek večera.

Ker smo bile zelo utrujene, smo šli spat ob zgodnji uri.

PONDELJEK

Zbudili smo se in pojedli zajtrk, nato pa se peš odpravili v šolo. Grki, naši gostitelji, so nas pričakali pred vhodom v šolo in nas prijazno sprejeli. Sledil je uvodni program. Najprej smo pogledali tri kratke filme o Grčiji, potem pa smo s telefoni igrali Kahoot kviz o zanimivih značilnostih Grčije. V živo so nam zaplesali tudi tradicionalne grške plese, v katerih smo se lahko tudi mi preizkusili. Prvo igro v okviru programa Master Your Emotions so pripravile Grkinje, in sicer tako, da smo bolje spoznali naša imena. Vsak je narisal predmet ali žival na začetnico svojega imena. Nato smo se v dveh skupinah poskušali imena s pomočjo narisanega tudi naučiti. Po prvi igri smo imeli krajši odmor, kjer smo dobili sok, vodo in kavo, pa tudi sladke in slane prigrizke. Zatem je sledila druga igra. Imenovala se je pajkova mreža in zanjo smo potrebovali vrvico, ki smo si jo podajali v krogu. Ko nam je kdo od ostalih učencev vrgel vrvico, smo morali povedati svoje ime in to, kakšna oseba si, zatem pa podali vrvico naprej. Tretja igra se je igrala v označenem krogu, kjer so bile črke angleške abecede. Vse črke smo morali v določenem vrstnem redu (ki nam ga je govoril eden od učiteljev) najti v čim krajšem času. Ekipa z najkrajšim časom je zmagala. Četrta igra je bila podobna tretji, vendar so bile namesto črk v krogu številke od ena do petdeset. Številke smo morali od najmanjše do največje razporediti v čim krajšem času. Najhitrejša ekipa je ponovno zmagala.

Po igrah smo odšli v mesto na krajši sprehod, se spustili ob morje in tam našli odlično restavracijo, kjer smo imeli kosilo. Imeli smo sicer nekaj težave z jedilniki, saj so bili napisani v grščini, a smo se nekako znašli. Siti smo se odpravili na sprehod ob obali, pot pa smo zaključili pri našem hotelu. Po krajšem počitku v hotelu smo odhiteli še na skupno večerjo, kjer smo se podružili z Grki, Romuni in Turki.

Tamara, Klara in Larja

TOREK
Po zajtrku smo se peš odpravili do šole. Tam smo z ostalimi učenci na Erasmus izmenjavi najprej igrali igro »ogrevanja«, pri kateri smo se morali prijeti za roke, jih preplesti in rešiti krog. Igro smo ponovili trikrat, zatem pa sedli za mize. Sledila je nova igra v sklopu projekta Master Your Emotions. Gostitelji so nam razdelili učne liste s situacijami, na katere smo morali napisati, kakšna čustva bi občutili v določeni situaciji, če bi se te zgodile nam, in kako bi odreagirali ter popravili možne napake. Potem smo reševali še vprašalnik o čustvih in o tem, katera čustva največkrat občutimo v šoli.

Malo po 11. uri smo se odpravili do avtobusa, ki nas je peljal do železniške postaje. V bližnji kavarni smo se okrepčali, nato pa smo se vkrcali na vlak. Ker smo se na poti z vlakom dvigali na višje nadmorske višine, smo kmalu spoznali, da tole ni navadna železnica, ampak zobata, ki lahko premaguje večje naklone in ne vozi samo po ravnem. Med vožnjo smo imeli zelo lep pogled na naravo – prečkali smo namreč kanjon Vouraikos. Ko smo prispeli v mesto Kalavryta (največje smučarsko središče naokoli), smo odšli na kosilo v bližnjo restavracijo. Ko smo se najedli, smo imeli nekaj prostega časa za druženje, ogled mesta in nakupovanje spominkov. Ob dogovorjeni uri smo se zbrali in odšli do železniške postaje, kjer smo se zopet vkrcali na vlak, zatem še na avtobus in se odpeljali nazaj v hotel. S pisanjem dnevnika in večerjo smo zaključili ta dan.

Lia in Tara

SREDA
Po zajtrku smo se odpravili do šole, tam pa smo začeli z igrami. Danes so nas čakale kar štiri! Prva igra je bila za ogrevanje, in sicer človeški križci in krožci. Razdelili so nas v dve skupini – v vsaki od obeh je po en učenec dobil številko od ena do sedem. Ko so poklicali določeno številko, sta se morala člana obeh sodelujočih skupin s to številko čim hitreje usesti na stol in z rokami narediti krog ali križec (odvisno od skupine). Zmagala je skupina, ki je na stole posedela tri igralce (kroge ali križce) v vrsto.

Za drugo igro so nas ponovno razdelili v skupine. Dobili smo list, na katerem je bila opisana problematična situacija posameznika (npr. ujet na samotnem otoku), nato pa smo morali poiskati pet stvari, ki bi tej osebi pomagale, da bi se rešil. Po drugi igri smo imeli odmor, kjer smo se lahko okrepčali s prigrizki in pijačo.

Po odmoru smo se povezali z Italijani in igrali tretjo igro. Skupaj smo poiskali tri slike, razporejene po mizah, ki v nas vzbudijo pozitivne občutke, in tri, ki v nas povzročajo negativne. Ko smo se skupaj odločili, kateri sliki izberemo, smo se usedli in vsak član je na list napisal, kaj si misli o obeh. Potem smo skupaj izbrali eno ‘pozitivno’ in eno ‘negativno’ sliko in jo predstavili ostalim.

Ko smo končali, smo se odpravili ven in igrali odbojko. Sledilo je pravo morsko kosilo v grški restavraciji ob morju. Po kosilu pa smo imeli prosti čas in smo se lahko sami sprehodili ter si ogledali mesto.

Zvečer smo se dobili z učitelji in se odpravili v trgovino in nazaj v hotel.

Kanita in Lucija

ČETRTEK

Zbudili smo se in pojedli zajtrk. Ob 8.30 smo se dobili pri recepciji našega hotela. Pred njim nas je počakal avtobus, da nas odpelje v Delfe. Erasmus ekipa iz Romunije je pomotoma spregledala uro odhoda in ker smo jih čakali, smo na destinacijo prišli eno uro pozneje, kot smo pričakovali. Vsega skupaj je bilo dve uri vožnje.

Prečkali smo enega najdaljših mostov v Evropi, ki se imenuje Rio-Antirrio, ta pa povezuje polotok Peloponez in celinski del Grčije. Na sredi poti smo se ustavili v mestu Nafpaktos, ki leži pod beneško utrdbo z istim imenom in je igralo pomembno vlogo v vojni med križarji in Osmanskim cesarstvom. Na voljo smo imeli okoli 45 minut, da se osvežimo in okrepčamo. Sprehodili smo se do bližnje plaže, kjer je veter zelo močno pihal. Nato smo šli v restavracijo, kjer nas je večina naročila toast. V avtobus smo prišli pravočasno. Spet smo sicer čakali Romune, ki so zamujali.

Čakala nas je še ena ura slikovite vožnje med obalo in hribovito notranjostjo do našega cilja, Delfov. Ko smo prispeli, smo pojedli kosilo, nato pa dobili karte za arheološko najdišče, slušalke in napravo, preko katere smo lahko poslušali, kaj nam je govorila vodička.

Ogledali smo si ruševine templja grškega boga Apolona in preročišče svečenice Pitije. Stari Grki so verjeli, da je tam središče sveta. V Delfih je bilo tudi prizorišče delfskih iger, posvečenih bogu Apolonu, podobne so bile olimpijskim igram, ki pa so bile posvečene bogu Zevsu. Tu so imele različne polis svoje zakladnice. Sem so grški veljaki romali na prerokbe pred pomembnimi političnimi in vojaškimi odločitvami. Ogled je trajal približno eno uro, seveda pa se je našel tudi čas za skupinsko fotografijo.

Ponovno smo šli na avtobus. Na sredi poti nazaj smo se ustavili v ribiški vasici Galaksios. Tam smo se sprehodili in pri tem naredili cel krog okoli mesta. Nato smo se usedli na klopce v bližini, kjer nas je čakal avtobus. Na sredi poti nazaj je voznik vklopil glasbo, na katero so skoraj vsi plesali. Tako je potekal zadnji del poti. Ko smo se vrnili, je bil že večer.

Učiteljica nas je peljala na večerjo in nato nazaj v hotel.

Olivia in Diana

PETEK

Zbudili smo se in pojedli zajtrk, nato pa se ob 11.30 z avtobusom odpravili proti Atenam. Medtem so nas učitelji veliko ‘hecali’, saj je bil 1. april. V Atene smo prispeli čez približno dve uri.

Ko smo prispeli v Atene, smo odšli do hotela. Tam smo odložili prtljago in se preoblekli v majice s kratkimi rokavi, saj je bil zelo sončen in vroč dan. Počakali smo, da so se trije člani naše skupine v bližnji lekarni testirali za covid-19 (potrdilo smo vsi potrebovali za obisk restavracij), ostali smo jih počakali pri vhodu v Akropolo, nato pa smo šli na kosilo. Po kosilu smo se odpravili proti turističnem delu mesta.

V mestu smo najprej obiskali trgovine s spominki, nato pa smo se sprehodili po dveh turističnih ulicah. V trgovinah smo si lahko ogledovali različne stvari in jih tudi kupili. Šli smo tudi v Starbucks, zelo znano »kavarno«, in Hard Rock Caffe, še eno zelo »znano« trgovino (jaz v življenju še nisem slišal zanjo).

Nato smo se odpravili nazaj proti hotelu. Tam smo dobili ključe in se nastanili v sobah. Dan smo zaključili s sprehodom po starem mestnem jedru, ki je kar pokalo od življenja, nato pa po vrnitvi v hotel s prostim večerom v sobah.

Aljaž in Rok

SOBOTA

Zbudili smo se in ob 8. uri odšli na zajtrk, ki je bil postrežen na prečudoviti terasi hotela z razgledom na Akropolo in Atene. Ko smo pojedli, smo se odpravili proti Akropoli in kupili vstopnice. Začeli smo z ogledom starogrških kipov in različnih kamnitih ostankov (npr. antični stol), nadaljevali pa s sprehodom proti vrhu, na katerem smo videli veliko lepih razglednih točk. Prispeli smo tudi do takrat zelo znanega gledališča, s katerega smo imeli čudovit razgled na Atene. Strma pot navzgor nas je pripeljala do cilja – Akropole. Na vrhu smo naredili nekaj skupinskih slik in slik okolice. Sprehodili smo se okoli Akropole, nato pa odšli na manjšo dvignjeno točko, kjer smo lahko videli celotne Atene z njeno okolico. Počasi smo se spustili nazaj v mesto in se ustavili v kavarni ter si naročili hladno pijačo. Bil je zelo topel in sončen dan, zato smo bili vsi zelo žejni.

Skozi manjši park smo se odpravili proti Agori. V tistih časih je bil to trg z raznovrstnimi trgovinami. Ogledali smo si ga lahko od blizu in videli še nekaj zgodovinskih kipov. Pomaknili smo se po hribu navzgor, kjer nas je na vrhu pričakal najbolje ohranjen grški tempelj na svetu – Herkulov tempelj. Po ogledu smo bili že kar lačni, tako da smo odšli na kosilo v bližnjo restavracijo s čudovitim pogledom na Akropolo. Po kosilu so nam za sladico zastonj prinesli tudi tradicionalni grški jogurt z medom.

Odpravili smo se proti trgu, kjer smo imeli eno uro prostega časa za ogled trgovinic s spominki in nakitom, po želji tudi Starbucks. Ko smo se ponovno zbrali skupaj, smo odšli nazaj proti hotelu, kjer smo se malo spočili.

Proti večeru smo se ponovno odpravili ven. Odšli smo v večji park v naši bližini in se sprehodili mimo ribnikov. Videli smo kar nekaj prostoživečih živali (papige in druge vrste ptic). Nekaj živali je bilo tudi v kletkah (različne vrste ptic, zajce, koze …) in ogradah (želve). Ko smo prišli iz parka, smo si ogledali zamenjavo straže pred parlamentom. S sprehodom smo nadaljevali in se ustavili pri velikemu starogrškemu stadionu, a na žalost je bil že zaprt, tako da smo si ga lahko ogledali samo od zunaj.

Pozneje smo odšli še na večerjo. Razdelili smo se tako, da nas je 10 odšlo v pizzerijo in 6 v japonsko restavracijo. Bilo je zelo dobro za zadnjo večerjo. Ko smo vsi pojedli, smo se dobili in skupaj odšli nazaj v hotel. V sobah smo pripravili prtljago za odhod in se hitro odpravili spat, saj smo naslednji dan morali vstati že zelo zgodaj.